Portland Star Bucks - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu Portland Star Bucks - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu

Portland Star Bucks

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Gertruud

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Portland

Zo, das ff een tijdje geleden, de laatste keer was nog voor dat we Mascha opgehaald hadden. Nu ik dit schrijf gaat ze alweer naar huis, we zijn op weg naar Portland om haar daar naar het vliegveld te brengen. De reden van niet actieve Waarbenjijnu is dat we eigenlijk alleen maar op State Parks staan en daar is vaak niets en zeker geen WiFi. De State Parks zijn heel stil, prachtige natuur en vaak staan we bijna alleen, het is nog vroeg in het seizoen. Het weer is steeds goed geweest, wel wat minder warm dan in California maar alle dagen lekker zonnig en rond de 22 graden. Joh, we hebben al zoveel gezien en beleefd in de afgelopen week dat het moeilijk is om de film wat terug te draaien. We zitten nu aan de koffie in een Star Bucks, lekkere koffie en WiFi. Het gaat me nu niet lukken het verhaal te schrijven, we zijn inmiddels in de staat Washington aangekomen en gaan opweg naar het vliegveld. Vandaar gaan we met de boys door naar Mount St.Helene waar in de tachtiger jaren nog een uitbarsting van de vulkaan plaatsvond.
Zodra ik wat meer tijd heb blik ik terug, de aanwezigheid van Mascha was prachtig, 's'middags en s'Avonds zaten we zo mooi te praten en dobbelen, heerlijk allemaal bij elkaar, een groot plezier voor ons allemaal.

Tot gauw

• 23 Mei 2014 - 23:04

Hans En Nelma Huiberts:

Hoi Fam. De Wit,
    We genieten heel erg van jullie belevenissen en wensen jullie de laatste dagen nog veel gezelligheid . Dikke kus van ons uit Alkmaar

• 24 Mei 2014 - 09:30

Caroline :

Lieve allemaal,
    Misschien even niet uitgebreid over alles wat jullie zien maar te lezen dat het prachtig was met Mascha is voor mij wel voldoende xxx

• 24 Mei 2014 - 09:32

Corrie En Laurens Buren:

John we miste jouw mooie verhalen al. Fijn dat jullie met z'n allen hebben genoten.
    Geniet nog even van jullie laatste belevenissen. Groeten aan iedereen.