Boot en Bay - Reisverslag uit Half Moon Bay, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu Boot en Bay - Reisverslag uit Half Moon Bay, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu

Boot en Bay

Blijf op de hoogte en volg John en Gertruud

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Half Moon Bay

Gisteren na de cappuccino richting Lake Tahou, een meer wat voor de helft ligt in California en voor de andere helft in Nevada.
Het meer ligt op 1700 meter hoogte en is omringt door met sneeuw bedekte bergen en tot 3 weken geleden werd hier nog geskied.
We hebben een motorboot gehuurd en gevaren naar een mooi baaitje genaamd Emerald Bay. S'Avonds zijn. De jongens wezen kijken naar de Play-offs van de NBA, wij op tijd naar bed op een bijna totaal verlaten camping.
Vanmorgen naar San Francisco gereden, 250 mlles. Om 13.00 uur aangekomen op de Campground welke ik voor morgen had gereserveerd i.v.m. de komst van Mascha. Zij zou dan met de taxi naar de Campground komen, 15 minuten van het vliegveld.
De Campground viel echter zwaar tegen, wel aan zee maar verder was het nul. Topoverleg dus, via boekjes en internet info opgedaan en besloten ergens anders naar toe te gaan. Het werd Half Moon Bay aan de Highway 1, 30 kilometers zuidelijker.
Gelukkig was er plaats voor ons. Mooie Campground, grenzend aan een paradijselijk baaitje en omringt door een golfbaan.
Vanavond gaan we naar de Bay om de zon sissend in de zee horen zakken.
Morgenochtend halen we Mascha op van het vliegveld om daarna Over de Golden Gate Bridge tegaan. Vandaar vanaf Salselito met een pontje weer terug langs Alcatraz naar Fishermans Wharf in S.F.
Gertruud ervaart alles gelaten, veel gaat aan haar voorbij. Toch genieten de jongens en ik zoveel als mogelijk is van deze fantastische reis. Voor ons is het een mooie ervaring om dit toch samen te beleven, beseffend dat het waarschijnlijk de laatste keer is samen met Gertruud. Zij kijkt enorm uit naar de komst van Mascha morgen, we gaan beleven hoe dat allemaal uit zal pakken.

Liefs van ons.

• 17 Mei 2014 - 11:08

Corrie En Laurens Buren:

Fijn dat jullie straks compleet zijn en dit met het hele gezin kunnen beleven. Koester deze momenten. San Francisco, Golden Cate Bridge fantastisch. Groeten aan iedereen.

• 17 Mei 2014 - 21:20

Margriet :

Geniet ervan!!
    groetjes,
    Margriet

• 19 Mei 2014 - 09:42

Jopie Van Damme:

Hallo fam de Wit,wij hopen dat Mascha een goede vlucht heeft gehad,en dat jullie een mooie week met elkaar mogen hebben,aan de Hoep in Schagen was het Zaterdag genieten,met de kids,we hebben de hele dag buiten geweest het was prachtig weer,de kinderen hebben goed gegeten s,middags lekker geslapen,s,avonds lief naar bed na het bad spectakel,en na het aflosse van de oppas,ben ik naar huis gegaan Peet was even eerder weg gegaan,ik heb nog even de was en strijk op geruimd.
    Lieve Groeten van ons uit een warm Holland.