Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Gertruud

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo ,daar zijn we weer. Net ontbeten in het hotel na een heerlijk nachtje slapen. Gisteren een goede reis gehad, perfecte aansluitingen en om 18.30 aangekomen in het hotel, 20 uur na vertrek van huis. Mart heeft ons gebracht naar Schiphol, fantastisch zo'n ervaren taxichauffeur! Gisteravond lekker Sushi's gegeten en om 20.30 de kooi in. Het is nu 09.00 uur en over een half uur komt het verhuurbedrijf van de camper ons ophalen. Onze eerste bestemming is Joshua Tree NP, geen WiFi o.i.d. Dus over twee dagen weer contact en dan vanuit San Diego.

Groeten van ons allen!

• 06 Mei 2014 - 21:43

Corrie En Laurens Buren:

Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Als jullie dit lezen heb jullie alweer een hele rit met de camper gehad.
    San Diego's een mooie stad, wij waren hier 5 jaar geleden.

Gr. Corrie en Laurens

• 07 Mei 2014 - 09:24

Wilhelmien:

Nu kan het grote genieten beginnen! Heel Veel Plezier.......