Smooi - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu Smooi - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van John en Gertruud Wit - WaarBenJij.nu

Smooi

Blijf op de hoogte en volg John en Gertruud

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Wat is een leven zonder internet, voor ons niet echt lastig, voor de mannen wel ff wennen.
Het is nu vrijdagochtend,de eerste keer na dinsdag WiFi en wel in Cardiff at the Sea een plaatsje net boven San Diego. Dinsdagochtend de camper opgehaald, Los Angeles achter ons gelaten en naar Joshua Tree NP gegaan, 200 km ongeveer.
Een prachtig en heel stil National Park. Vol rotsformaties, natuurlijk de Joshua Trees en cactussen. Schitterende campplaats tussen de rotsen verscholen en een alleen op de wereld ervaring.
Mooie wandeling gemaakt naar Hidden Valley, veedrijvers gebruikten deze Valley om hun kuddes te verbergen en te beschermen tegen veedieven. De Valley is geheel omgeven door torenhoge rotsformaties, mooi hoor.
De tweede dag naar een andere Campground in het park, gewandeld, gekaart en verder rustig aan.
Gistermorgen na een prachtige rit door verschillende soorten van natuur, dessert en meer naar de kust bergen, farmers, enorme paprikaplantages, druivenvelden. Om 13.00. Uur aangekomen in San Diego. De Campground welke ik had bedacht was een grootcontrast met Yoshua, te druk dus ff verder gezocht. Eerst nog ff op het strand gelegen in San Diego om daarna wat noordelijker te gaan om uiteindelijk in Cardiff een mooi State Park direct aan de zee te scoren. We staan met onze camper zo aan de zee, walvis gespot en heel veel pelikanen welke in formatie overvliegen. Gisteravond nog ff een biertje gehaald in een kroegje, echt een typisch Amerikaans cafeetje, pouletafels, mannen met hoeden en petten en countrymuziek.Wij zitten nu bij een Star Bucks lekker in het zonnetje. het is heerlijk weer, we gaan zo ff de zee in om daarna weer noordelijk te cruisen richting L.A.
Gertruud ervaart alles gelaten, is rustig en vind alles wel prima.
Wij doen ons best om alles rustig ga laten verlopen zodat ze niet van streek raakt wat aardig lukt, verder begrijpt ze er niet veel meer van wat natuurlijk heel jammer is. Op haar manier geniet ze wel.
Tot later!

• 09 Mei 2014 - 19:36

Corrie En Laurens:

Jullie hebben al weer veel gezien. Lijkt me heerlijk zo aan zee. Ik zie San Diego's weer helemaal voor me. Blij dat het goed gaat met Gertruud.

• 10 Mei 2014 - 00:02

Caroline:

Lieve allemaal, blij te lezen dat het goed gaat en dat jullie genieten! Fijne tijd nog daar en een paar dikke pakkerts van hier, liefs Caroline

• 10 Mei 2014 - 02:02

Martijn:

Eindelijk kunnen we al die mooie reisverslagen nu zelf meemaken, in werkelijkheid is het nov veel mooier. Zeker met deze unieke samenstelling aan 'witten'! We genieten erg, moeders stiekem ook wel erg hoor!
    Groeten uit LA - bij het zwembad....

• 10 Mei 2014 - 13:29

Margreeth En Harry:

Wat leuk om weer even aan de zijlijn mee te gaan op jullie trip. fijn om te lezen dat het goed gaat zo samen. Heb Mascha deze week nog even gesproken en wat fijn dat ze nog even met jullie meereist. geniet er nog maar lekker van. dikke kus, Margreeth en Harry.

• 10 Mei 2014 - 14:44

Ger En An:

blijf lekker genieten samen; nog even en dan is de familie "De Witten" helemaal compleet; zal een bijzondere ervaring zijn. Hier valt nu weinig te genieten: het is weer Hollands weer; heel veel regen en heel veel wind.
    Groeten en dikke kus, Ger en An